woensdag 10 april 2013

zo daar ben ik weer even....

De laatste tijd heb ik het druk met van alles en nog wat..
Mijn eigen Ooak by c ( one of a kind )
Gaat best leuk lopen en de web winkel is eigenlijk geen extra hulpje...
De mail staat soms vol verzoeken...en de web winkel...leeg
Hahahaah het kan raar lopen maar face book is the place to be....merk ik


prachtig!!! hihi 
Mijn facebook pagina staat vol met korte berichten en foto's
dat veroorzaakt
dat ik mijn blog....een beetje verzaak...
ook ooakbyc.blogspot.com 
te erg daarom weer even een post met een aantal foto's
ook om te kijken of het lukt...
want er zat een heel verhaal aan mij vorige post 
Gehacked was ik...met alle toestanden van dien... 
want ik ben en blijf een computer nerd....
maar ik ga er verder niet op in het is gefikst en ik ga door 
....
als het naar behoren blijft werken...anders krijg je een link waar ik 
verder ga met bloggen ...dan zal ik noodgedwongen dit blog sluiten....
Maar dat is nu nog niet aan de orde....
nog niet...
nu even een aantal foto's van mijn bezigheden:














Teveel om op te noemen...
Geboorteschilderijen / sieraden/pop cakes enz enz...
fijne week.
x
Cinderell@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten