donderdag 5 januari 2012

wc-rol recycle tutorial....

Ineens had ik een idee
voor alle wc rolletjes die ik op had gespaard.
leuk voor geld cadeautjes,
Valentijnsdag (as),
geheime boodschappen,
lieve woordjes...enz.enz...
kijk je mee?
 Je neemt 4 wc-rollen
die je plat vouwt....
 ...niet ze aan elkaar.
( dat gaat net met 4 rollen)
 versier ze met mooi tape...
 plak de tape op verschillende plekken
op de platte wc-rollen.
Dit kun je ook van te voren doen...
( voor het vast nieten)
 Doe ook tape over de nietjes...
 Vilt hartje erop..
( dit kan ook een ander vormpje zijn)
 Gaatje in de eerste rol en
de laatste rol.
Dan blijft de inhoud 
van de middelste rolletjes
goed zitten.
 mooi draad of lint erdoor heen...
 en....
Klaar!
Leef je uit...
wees creatief
met dit persoonlijke 
enveloppe cadeau!
Enjoy!
*
Love
Cinderell@
*

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee...die ga ik onthouden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk bedacht en natuurlijk heel erg duurzaam. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee EN goedkoop/duurzaam. Ik ga het zeker onthouden, want het ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superidee zeg, en het ziet er ontzettend leuk uit!! goed hoor!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat een leuk idee,heb ook van de week die tape gehaalt maar had nog geen idee wat er mee te doen.Nu de wc rollen bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    ik vind dit zo geweldiggggg!1

    groetjesss
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Lieve lieve Cinderella.
    Ik ben er een beetje laat mee maar ik wil je echt super bedanken voor je lieve kadautje wat ik van je heb gekregen.
    Ik was enorm verast.
    Ook wil ik jou persoonlijk de beste wensen komen brengen voor 2012.
    En dat dit jaar al het goeds en moois mag brengen voor jou.
    het Afgelopen jaar was voor jou niet altijd makkelijk.
    En over je Topic wat een enig idee.
    dit ga ik zeker maken hoor.
    Heel veel liefs en hele dikke knuffel Margarita XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee ga het gelijk maken voor imand die jarig geweest is en waar ik heenga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief zijn deze flopjes <3. Ga ik onthouden :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van dit soort ideeen wordt ik altijd zoooo blij:)
    Erg leuk!!!
    Ga ik zeker een xtje maken, leuk!

    Groetjes,Manda

    BeantwoordenVerwijderen