zaterdag 17 maart 2012

♥♥♥ Vlinderrrrrrrrrrr...this sunday...♥♥♥

♥♥♥ 
  Hier een patroontje van mijn vlinder...
die ik zomaar ben gaan haken...
Een heleboel heb ik er nodig
voor een speciaal projectje... 
dus met bolletjes katoen 
lekker op de bank en haken maar...
♥♥♥


















 ♥♥♥ 
 Ze worden heel schattig...
daarom deel ik ze
met jullie....
Zodat jullie als je er zin in hebt....
ze ook kunnen maken.
Ze zijn lekker makkelijk 
om te maken...
Enjoy!
♥♥♥ 

PS Waarvoor ik ze ga gebruiken 
laat ik later nog zien.....
♥♥♥ 

 Cinderell@

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel schattig ga ze zeker een keer proberen .... fijn weekend ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vlinders...als ik een keer tijd heb ga ik ze proberen!! Dank je voor je felicitaties en een fijn weekend!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit.
    ga ze zeker proberen.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh, schattig! Die ga ik zeker proberen...goed he, dat ik ook eindelijk kan haken! En gaat een wereld aan patronen voor me open op internet.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en schattig, ga ik zeker een keertje proberen ...

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn echt hele leuke vlinders!
    Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor het delen-Cin. Maar heb nog geen geduld of tijd hiervoor-later.... Mooie zondag nog toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een pracht vlinder! Ik ben benieuwd naar het resultaat van je project. Je maakt me nieuwsgierig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdjes. Volgens mij is dat heel erg leuk om te doen. Wordt het een paasboom ? X

    BeantwoordenVerwijderen