zondag 11 maart 2012

labello hoesje maken....op zondag...

 ♥♥♥
Ik kreeg een mailtje
met de vraag 
of ik
mijn labello hoesje patroon
wilde delen
Dat wil ik wel...
maar 
ik doe altijd alles uit mijn hoofd
dus moest ik even de tijd nemen om het 
uit te werken
maar 
bij deze:
na 12 stokjes sluiten 
een losse
in elk stokje een half stokje..
Dit 15 toeren
Dan het flapje haken
7 halve stokjes
een losse en dan terug 7 halve stokjes
nu een overslaan 6 halve stokjes terug
een overslaan 5 halve stokjes terug
een overslaan 4....
3...
2....
6 lossen haken 
lusje haken
randje met halve stokjes rondom
afhechten en draadje afwerken...
...bijna klaar...
8 losse als lusje om bijvb een sleutelhanger
eraan te hangen...
sluiten...
draadje afhechten en wegsteken.

zo...
knoopje erop
labello erin...
 en......
♥♥♥
Klaar!
Cinderell@

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik probeerde ook een keer, maar kreeg geen goede bovenkant erop. Dit is een handige manier! Bedankt voor het delen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Ga hem is proberen te maken groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha leuk! Ik gebruik hem nog elke dag. Deze ga ik ook zeker cadeau doen aan anderen. Thanks voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je patroontje! Ik heb het hoesje ook gemaakt en volg je nu gezellig :D

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen