zondag 14 april 2013

t'Leven is geen krentenbol....maar..

vanaf nu zoek ik alleen nog maar de rozijnen op.....


Alle pareltjes die ik kan vinden...
Was er al eerder mee begonnen maar er kwam telkens narigheden tussen door...
Met nare dingen zal ik wel altijd geconfronteerd worden...
Het is een stuk van mijn leven...en ik ben er ook super gevoelig voor...
Er zijn mensen in het leven die daar gebruik...of misbruik van maken...
en dat liet ik toe...
Nou Nu niet meer...
Ik zoek rozijnen....pareltjes....
Dus start ik opnieuw...
En wie doet ermee?????

De parel van deze week...is dat ik hele lieve fijne gezellige 
en warme vriendinnen heb ...
die mij begrijpen en die er voor mij zijn....
Jullie zijn deze week MIJN parels Thanxxxxxxx
Doe ons maar een wijntje....
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten