vrijdag 13 januari 2012

Kleine stapjes....

vooruit!
Na een hele moeilijke tijd
ervaar ik nu
kleine stapjes
vooruit
en 
dat zie je ook 
thuis:
 Daar is hij dan
de tak die we vonden
aan de uiterwaard
 Vol liefde
(ook al heelt dat niet altijd alle wonden)
De belangrijke woorden
"Leef"
die mij op de been houden
en
met beide benen op de grond
***
En.......
 Mijn hang kandelaar
gerecycled voor het leven buiten
Heel simpel
vetbolletjes erin
voor de vogeltjes
waar ik zo van hou!
.....
Daar kan ik weer van genieten!
Cinderell@

7 opmerkingen:

  1. bedankt voor je lieve berichtje en,... kleine stapjes zijn goed; want te grote stappen dan zou je een stap kunnen overslaan.
    Die kandelaar is echt eenvoudig en geweldig gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je weer lichtpuntjes ziet .....
    gelukkig komt het voorjaar eraan kan alleen
    maar beter worden ............................

    Groetssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijken net ijsjes, die vogelbolletjes! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat de goede kant op gelukkig. Liefde is wel heel erg belangrijk dus kijk maar goed naar de hartjes. Geniet van je weekend en dat er maar veel vogeltjes mogen langsvliegen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit! Hopelijk volgen er nog heel veel kleine stapjes, samen zijn dat sprongen!
    Ik ben ook begonnen met een blog;frisse rommel. Kijk maares als je dat leuk vindt!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen