maandag 16 januari 2012

Happy monday....

Van nature ben ik niet zo'n
schoonmaakster...
Nee, niet zo een moeder die de hele dag loopt te cleanen.
Niet dat ik vies ben hoor
Hahaha...
Nee, ik heb altijd te weinig concentratie daarvoor...
Ben zo afgeleid door iets anders wat dan mijn  aandacht vraagt.
Zie van alles wat dan mijn aandacht nodig heeft.
Dat denk ik altijd...
(want het is vast niet zo belangrijk als ik denk ...)

***
Maar vandaag
wordt afstoffen
leuk
door deze 
 GEWELDIGE
 stofdoeken
(pauw)
 (rode roos)

 (gele roos)
Gevonden bij de kringloop
Ik kon mijn geluk niet op
***
Dus  vandaag 
wordt stoffen een klein feestje!
***
Cinderell@

11 opmerkingen:

  1. Ja... zo wil ik ook wel stoffen! Goede vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die zijn heel leuk! zo wordt schoonmaken een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dan ga ik zelfs stoffen en poetsen leuk vinden!!! Wat een heerlijke vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hhahhahaha veel succes met stoffen je wordt in ieder geval al vrolijk door die stofdoeken ....

    Groetsssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gevonden zeg!!!!
    Helpt echt he!! leuke schoonmaak spullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben je gek!? Die ga je toch niet gebruiken om te stoffen, zijn ze veel te schoon voor, mooi zo laten hangen...er naar kijken is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo word het stoffen wel heel erg leuk, ze zijn prachtig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonde om mee af te stoffen, ik zou er leuke kussens van maken. Maar ja het huishouden moet ook gewoon doorgaan . Ben je je hele huis al doorgeweest ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi hoor! Daar zou ik ook blij van worden, zulke mooie lappen!
    Ik volg je blog met plezier, ben sinds kort zelf ook begonnen. Nieuwsgierig? Welkom!
    frisserommel.blogspot.com Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha tja je moet iets doen om het een beetje leuk te houden! Ik vind schoonmaken ook zo iets vervelends, ben je net klaar kun je de volgende dag bijna alweer opnieuw beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh ! wat gaaf!
    ...wel een beetje ....jaloers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen