woensdag 22 september 2010

Yes 6 volgers...wat ziet mijn oog 7!!!

Blijf het bloggen zoooooo leuk vinden en het volgen van anderen...heerlijk te zien en lezen hoeveel bloggers er zijn met zoveel leuke dingen!!!
Lots off love!!
echt top......Ben zo blij er weer een volger bij te hebben en kreeg zo'n lief berichtje Margaritha stipje bedankt!
Welkom crea ka...mijn oog viel erop toen ik uit wilde loggen...het zijn er niet 6 maar 7 volgers JIPPIE!
                                                                         Cinderell@

3 opmerkingen:

  1. jij dank je wel voor je lieve reactie.
    en ik weet zeker dat het niet bij 7 zal blijven al is dat wel mijn geluks getal:).
    nee hoor zonder dollen.
    ik ben blij dat ik je blog gevonden heb lieve Ninthe.
    een hele fijne avond .
    ik ga de kindjes naar bedje brengen en dan nee niet bloggen maar me haartjes verven.
    morgen high tea op schooltje van de kindjes.
    voor alle medewerkers van school.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn er al 9 :)

    Bloggen is super leuk..

    En bij annemaries breiblog kun zelf een link plaatsen van dingen die je gemaakt hebt ook super leuk http://annemariesbreiblog.blogspot.com/

    Welkom in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaat ie goed...voor je het weet zit je aan de 50! Gefeliciteerd!
    Het is zo verslavend!!

    BeantwoordenVerwijderen