dinsdag 21 september 2010

Het is herfst.....


Mooi spin naast de voordeur***


Hier mijn lieve cupcakes...ben aan het ontwerpen geslagen om er een aantal voor Jo te maken...het duurde even maar ze zijn top geworden al zeg ik het zelf. Hopelijk is Jo er ook blij mee kan ze ze doorgeven aan familie die een cupcake winkel hebben in Wateringe geloof ik....bij deze Jo....






De cupcakes voor Jo zijn af***
Zo ik heb alweer een nieuw projectje op het oog.....heerlijk ga ik mij storten op het thema FEE!!!!
Want de toverstafjes zijn zo'n sucses ....daar word ik heel blij van en ik ga alleen nog dingen doen die mij ....feetje blij maken!!!!!  Ik kan slecht op een ding blijven hangen dat is niet aan mij besteed....ik vind ook zoveel dingen leuk!!!! Daarom ook nu een thema....FEE...heb ik ooit eens gezien in Frankrijk in de marie claire en nu pas de tijd ....nee hoor! nu kwam het door een stom toeval weer op mijn pad..... kijk en geniet mee......
En weer een paar feeén toverstokjes...betoverend***







Cinderell@



Geen opmerkingen:

Een reactie posten