zaterdag 4 september 2010

Rood met witte stippen***

kijk eens wat leuk!!!een paddesoelkrukje!!!
toen ik hem zag staan was ik opslag verliefd***


Het begon deze week allemaal met de lapjes rood/roze met witte stippenvilt van Astrid die ik via marktplaats heb gekocht.
Wat voelde ik mij rijk en geinspireerd om weer eens heerlijk te gaan zitten.
Met al mijn schatten om mij heen starte ik met aardbeien van vilt, al snel had ik mijn haaknaald en draadjes erbij en begon ik een cup cake te haken.
Die werd heel leuk....ja dat kan ik ook heel klein dacht ik dus....dunne draadjes en een hele fijne haaknaald verder zat ik helemaal in mijn sas op de bank.
Voor mijn gevoel ben ik niet meer te stoppen, HEERLIJK!
Wat een genot dat je zo kunt genieten van een hobby. Hieronder zal ik een paar van mij schatten laten zien:

jippie het pakketje is binnen***
hier de eerste aardbeien***
de eerste cup cake***
mini***
bordje vol***en zo klein zijn ze***
kijk nou...
aardbeesten aan mijn mobiel***


tussendoor heb ik ook nog een tassenhanger voor ons nichtje gemaakt die bijna jarig is***...en voor een vriendin die haar verjaardag viert een speciale verpakking voor een cadeaubon***


Dus een vruchtbare week vind je niet***
Cinderell@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten