dinsdag 7 september 2010

Crea weertje niet????

Gisteren was de zon nog hoofdpersoon ....nu is het vochtig en grauw.
Wat betekend dat ...jaaaaa knutselen.
Toch komt daar vandaag niet zoveel van want ik heb de kleine meid van mijn schoonzusje over de vloer en ik kan je wel vertellen met een kleintje van nog geen jaar ben je wel even bezig.
Heel leuk bezig hoor, maar met een dochter van 11 ben je verwend die gaat haar eigen gang. Het nadeel daarvan is je weet afentoe niet waar ze is...en dat puberen begint ook steeds voeger...AAcchhhhh
Daarom geniet ik extra van de kleine leen meid Laura.
Toch heb ik nog wel wat dingetjes zo tussen door gevonden wat ik ook heb gemaakt vandaar dit stukje om ze op het blog te zetten....

mijn telefoontasje***




Lautjes ponchowagenzak voor een vriendin***de wieg van de kleine meid bekleed (alweer bijna een jaar geleden wat gaat de tijd toch snel***

boeklegger muis***

Zo dat staat er ook weer op, was eigenlijk vergeten dat ik dit ook nog had gemaakt. Omdat die kleine er nu is herinnerde ik het mij opeens...dus even op het blog tijdens haar slaapje ***
Cinderell@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten