dinsdag 31 augustus 2010

@lles monstertjes.....

Hier weer een bericht, deze monstertjes zijn ontstaan uit het haken van de amigurimi beestjes....ja bij mijn vorige stukje schreef ik amugurimu...maar het is amigurimi....
Door het haken van die kleine beestjes onstonden spontaan mijn tasjes monstertjes...je kunt ze overal voor gebruiken : Tampons, plasictasjes, mobiel etc,etc.....
Hier een greep uit mijn haakwerkjes:


Tampon monsterje***Plastictassen monstertje***
Speciaal gemaakt voor Lisandia...het alles monstertjepoezenmonstertje...meegenomen door Eetje***Met zijn allen...***
zijn ze niet snoezig....Oh ja mijn moeder heeft er ook een in haar tas met een mooie plastictas die ze ergens kreeg. Zo kan je dus ook recyclen...***



Leuk leuk leuk leuk.....nu alles mooi inpakken en weggeven aan ..................
X Cinderell@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten