donderdag 26 augustus 2010

het regent het regent...creativiteit en druppels....

 Mijn passie van het moment:
FroggieGoldie the gold fish***

Hier weer een bericht op mijn blog .
Heerlijk om met dit weer achter de computer te zitten, heerlijk om andere blog te lezen en foto's te bekijken .
Momenteel ben ik heel erg bezig met Amigurimi. Al die hele kleine schattige priegel beestjes.
Wel heb ik veel moeite om van een patroon te werken...ik kijk liever en ga dan zelf aan de slag en maak mijn eigen patroon. Best maf eigenlijk, maar zo zit ik in elkaar en...ik heb nooit patroon leren lezen met mijn dyslexie.
Maar ik kom niets te kort en kan mezelf heel goed bedruipen zelfs met amigurimi.
Kijk zelf maar..........................................................]}hup Holland leeuwtje........
eerste werkstukje...hondje blaffie!

Zijn ze niet schattig????????
en voor nu ook nog even......

Iets wat ik leuk vind om te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten