maandag 12 december 2011

De round robin bijeenkomst was...genieten....

Gisteren was het zover!
Onze N-H groep kwam bijeen...
voor een lunch bij juffrouw zonder zorgen in Haarlem
 Zo ging hij weg...(mijn 2e boekje- de eerste is zoek geraakt-)
Zo kwam hij terug!
WAUW
Geweldig niet????
 kleinigheidjes die ik had gemaakt voor iedereen...
 en deze broches...kon ik niet laten...
so cute!
 Heerlijk  bladeren door de boekjes,
 eten, kletsen, elkaar eindelijk in het echt zien...afspraken maken!
 Alles bewonderen....
En dat was volgens mij een succes...
wat een lieve, gezellige, geweldige meiden!
 verder was er een GROTE kerstmark
waar ik met Claudia (Pipowagen aan zee) nog heerlijk heb lopen stuinen
aan het einde van de dag!
 Dat was super gezellig!!!!
Hier een engel mini schilderijtje gekocht voor mama!

Al met al een heerlijke dag met
lieve blog vrienden!
Ik heb genoten...voelde me sinds tijden
ONTSPANNEN!
Meiden THANX!
-X- 
Cinderell@

7 opmerkingen:

  1. De lippenbalsemhouder hangt al aan m'n tas, het hartje in de boom en de broche ga ik nog ergens op spelden, erg leuk allemaal!!! Het was een hele gezellige middag, lekker kletsen, eten en winkeltjes kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker erg gezellig .. dus jij hebt met
    Claudia nog even de markt gepakt gelijk heb je ... Petra en ik hadden dat smorgens al gedaan en waren tegen zessen weer thuis moe maar voldaan ..... en nu op naar RR 2012 ...
    Groessssssssssss Gerd@ ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat ziet er allemaal erg gezellig uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha wat geinig ...die foto's ook !
    Ik heb genoten! Wat een heerlijk mens ben jij!
    En wat denk je...dat vintage pauwen jurkje wat ik bij de vintage kraam "scoorde" samen met jou...ja hoor past precies! Heeft zo moeten zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was ook zo blij met de cadeautjes die je voor ons had gemaakt. Het was heel gezellig samen en alweer zo snel voorbij. Ik ben blij met alles wat je hebt gemaakt in mijn boekje. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen