donderdag 8 december 2011

De Knifty Knitter...

Hallo allemaal,

Hier een bericht over de Knifty Knitter...
iedereen kan breien!
Mijn favoriete hulpmiddel!
Ik dacht dat kennen jullie wel...
maar nee, ik krijg er vele vragen over daarom deze post....

(en niet dankzij Ziggo...
die ik behoorlijk zat ben! 
Want ik moet telkens ergens anders inloggen
om te kunnen internetten...
Nog steeds!!! Maar ja...)
Bij deze:
De ringen zijn een soort grote punnik ringen
(ook wel looms genoemd)
en je kunt  er van alles mee!!!

 Mooie bloemen maken met een kleine ring (loom)
 Een dikke punnik draad maken  en een dunnere...
Zo leuk!
Die heb ik ook!

 Breien...een muts, beenwarmers, dubbele sjaals, kol...enz.
 Zelfs sokken...
wauw zelfs ik sta verbaasd van de mogelijk heden..
ik doe altijd de eenvoudigste manier
(hahahaaha....)
Er zijn allerlei soorten en maten
zoals je hier ziet
maar pas op!!!!
Het is verslavend!
Ik heb een link lijst gemaakt voor de geïnteresseerde
om lekker te snuffelen
Klik op deze links voor meer ideeën:

wie meer wil google knifty knitter en....leef je uit!
Lots of FUN!
-x-
Cinderell@

7 opmerkingen:

  1. Draagt je man nu geiten wollen sokken?? Haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus er is nog hoop voor mij :-))
    super apparaatje!!
    en Ziggo grrr weet er alles van :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gossie alsof er een wereld voor me open gaat hahaha, ik denk dat het heel verstandig is om niet te gaan kijken, want nog meer verslavingen kan mijn man niet aan denk ik (en ik ook niet hihi), maar het ziet er super uit(gaat er hier heeeeeeeel snel vandoor voordat ze bezwijkt hihi)

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, mijn dochtertje heeft zo'n breiring gekregen en is er nu mee bezig, ik had ze nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor je lieve reactie.. en jeetje, ik wist niet dat je er zoveel mee kon! Ik denk ook maar niet dat ik ga kijken ;-) Leuk!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo

    Ik ben op zoek naar de kleine ronde loom met 12 pinnen. Ik zie dat jij hem gebruikt om bloemen op te maken. Kun jij mij vertellen waar ik hem kan kopen in Nederland?
    groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen