zaterdag 14 mei 2011

Van de maan tot de sterren en weer terug...

Gisteren plaatste ik...
mijn eerste DWZ..
gelijk een heftige week ....
ik reageerde op Ingthings haar blog...
voor Zoe
omdat haar DWZ tekening zo treffend was...
en daar waren schijnbaar zulke hartverwarmende reacties
om mijn reactie
...
ik was zelf bezig met dit...
voor Nerissa
(als verwerking)
de grootste STER aan de 
 HEMEL
Ik hou van je...
Van de maan tot de sterren en weer terug...
(dat zeg ik altijd tegen mijn eigen meiske...Beau Bente)

(aangezien mijn camera gestolen is....
zal ik het met mijn mobiel moeten fotograferen....
ik hoop dat ze goed over komem)
Cinderell@

3 opmerkingen:

  1. Ik lees net dit en je vorige blogje. Wat een verschrikkelijke week voor jullie. Vreselijk van je vriendin! Echt afschuwelijk! Heel veel sterkte met dit grote verdriet.

    En dan die inbraak. Wat een afschuwelijke ervaring. Dat iemand het gore lef heeft om je privacy zo te onteren. Bah. Ook hierbij succes.

    Je hart is prachtig.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen