dinsdag 17 mei 2011

Picking up the pieces.....

Na alle nare en vervelende dingen....
het plotseling overlijden...
het zien van jong verdriet...
de inbraak....
de angst...
moeten we ook weer verder...
dat = moeilijk!!!
maar...
het moet...
 het voelt zo:
 maar het gezegde is:
want met scherven kan je ook mooie dingen maken:
kijk maar eens hier:
 
klikkerdeklik
 
 
Ik ben van nature een heel positief mens...
dus ga met het beetje energie wat ik nog heb...
mijn scherven op rapen...
het zal niet makkelijk zijn....
merk ik aan alles...

het potje is vol...
nu leegmaken...
 
picking up the pieces 

Cinderell@

6 opmerkingen:

  1. Je kunt het! Volgens mij heb je het talent om in kleine dingen je geluk te zien en te kunnen vinden. Dat is een mooi iets. Stukje bij beetje zal het allemaal weer een plekje krijgen. Sterkte meid!!
    ik denk aan je
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verschrikkelijk allemaal zeg!!!
    Ik wens je heel veel sterkte met alles!!!
    Ik hoop dat je potje snel weer leeg is!
    Veel liefs,
    Fieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van je dat je weer verder vecht. Respect!

    Sterkte! Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om te beginnen,is dit al weer een stap in de goede richting,wat je hier neerzet op je blog. Sterkte verder,alles heeft tijd nodig.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck-luck-luck&Happy-power-power-power!
    My wishes with heart&soul to you. Love,Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zoals jij het volhoudt! Heel erg dapper! Je moet wel, dat weet ik wel, maar toch! Echt, hou vol! Het houdt een keertje op, echt!!! Hele dikke knuffel!!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen