woensdag 22 december 2010

spannend...dat wachten....secret santa......

Mijn secret santa is al een tijdje geleden ontvangen door mijn secret santa...en zij kon zich niet bedwingen en heeft het al open gemaakt....lekker stout daar hou ik wel van....en zij vond het een leuke verrassing.....nu mijn pakketje nog....ik zie steeds meer berichtjes dat er pakketjes binnen komen....wat leuk om te zien en de reacties te lezen.....oei oei oei ben benieuwd ,ben zoooooo benieuwd....
hier een kijkje van mijn pakketje wat ik heb verzonden:
zelf gekocht...
zelf gemaakt...

7 opmerkingen:

  1. Mooi pakket heb je verstuurd! Kan me voorstellen dat ze er blij mee was... Ik ben ook nog aan het wachten op mijn pakketje, het is zo spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket zeg, prachtig!

    Ik heb je 2x geprobeerd te mailen, maar ik krijg ze steeds terug...
    Ik heb een reactie onder je berichtje gezet.
    Weten anderen het ook weer even.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat ziet er weer super uit allemaal zeg.
    Lieve Cinderella ik wil je heel erg bedanken voor je super de sper lieve cadautje.
    ik ben er zo ontzettend blij mee.
    wat heb je dat super lief ingepakt zeg.
    ik wil je ook hele fijne en mooie dagen toe wensen.
    en we mailen nog even naar de drukke dagen:)
    liefs en knuffies Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeautje heb je verstuurd.
    Spannend wat er bij jou in zit...!!
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GE-WEL-DIG die uil! Is het een tas?
    Echt mooi gemaakt (zeker weer gehaakt he....dat is een van mijn goede voornemens voor 2011: leren haken!)en een leuk kado!
    De adventskalender hangt hier nog aan de muur. Hij is nog halfvol (had dus eigenlijk al bijna leeg moeten zijn) want 'moeders' vindt het zo zonde als hij straks leeg is. Dus.....laat ik hem tot volgende week zo hangen! Lekker gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tas is echt helemaal SUPER gaaf !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen