maandag 20 december 2010

Proef trui...slippers en ruiltje...

Mijn grote/kleine meid in haar zelf gekozen...vlies plaid trui....

Eerst een vlies proef tui gemaakt voordat ik mijn dure vlies in de strijd gooi...hahaha...Hij is geweldig geworden!
Verder nog granny square slofjes gehaakt en die zijn me daar leuk!!!
Kijk ook even op de link voor de uitleg granny square slippers



Zo deze zijn klaar!                       
 Ruiltje van Ingthings = in the house...en het is een geweldig stofje...ik ben er zeer blij mee....
                                                                                                                                           Cinderell@

1 opmerking:

  1. Mooooi die trui, zeg, goed gelukt ook!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt, ziek zijn is niks aan.
    Ben wel heel benieuwd naar de Echte trui, maar eerst lekker Kerst vieren!
    Fijne dagen, ook voor je gezinnetje.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen