zaterdag 24 maart 2012

Wat een week...

***
Het was me het weekje wel!
Veel info en 
veel te accepteren en te verwerken
...
maar ook duidelijkheid
voor ons en voor haar...
en nu 
verteren
accepteren
en
leren anders met de dingen om te gaan 
(samen) 
een 
lange weg
maar zeker de moeite waard!
Dus ben ik  gaan 
ontwerpen




om het een plekje te geven...
in ons gezin...
want je kind blijft NR 1
(het aller belangrijkste)
....
Deze gaat op weg naar een 
lief en trouw reagerend iemand
met een hart vol engelen...
Fijn weekend ALLEMAAL!
*X*
Cinderell@

5 opmerkingen:

  1. Nou het is vast iets heel heftigs. Sterkte. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, veel sterkte. kost soms veel energie om dingen te accepteren en om te schakelen op anders. Knuffel van mijn kant uit, hoop dat het helpt. Mooie engelen! Je vertelde al dat je ermee bezig was. Deze is heel bijzonder. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve, lieve, lieve schat! Dank je wel voor de fijne verassing! Zie ik nu pas dat op deze engel mijn naam gestempeld staat! Ik ben een beetje blond, moet je weten... Van mijn eigen en bijgeblond, dus dubbel... zeg maar... Morgen staat ie op mijn blog. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje vol schoot, toen ik het tasje opende. Ik ben heel erg blij hiermee. Ik had juist een engel nodig. Dikke knuffel van MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die lieve MiM toch. Ja hier nog zo'n blonde ;).
      Meis je hebt er een nieuwe volger bij (zo effe doen hihi) en ik wens je alvast heel veel sterkte. Warme engelen groetjes van Susan ennuh petje af voor je creaties!

      Verwijderen