vrijdag 7 oktober 2011

Kleine meisjes worden groot...

Mijn kleine/grote meid...
groeit en groeit...en...
pubert er lustig op los...
Oei wat is dat wennen...
..en in mijn burn out situatie ...
zeer moeilijk!
...en om nog even het idee
vast te houden..
van mijn kleine/grote meisje...
heb ik een haarlok hangertje gemaakt!
dat doe je ook als je een baby hebt...
een hand/voet afdrukje...
of een haarlokje in het foto album...
nu heb ik even dat gevoel terug gehaald...
(mede omdat er een stuk kauwgom in haar haar was blijven hangen)
... het gevoel terug  halen waarom je zoveel van haar houd!
 Want als ze gaan puberen...
is het net alsof je met een vreemd kind leeft...
zoals wij plagend zeggen...
zo zit je weer op de pubbie planeet????
De joh's en duh's vliegen hier vrolijk over tafel...en dan nog niet de opmerking:
"ik mag ook helemaal niks"
niet te vergeten...
Dus vandaag in de zelf bescherming geschoten...
en dat lekkere roze hangertje gemaakt!
Cinderell@


5 opmerkingen:

  1. Ooh meid, wat klinkt dat bekend in de oren.. Ik heb er hier ook 1tje van bijna 11, en is nu ook al lekker aan het puberen.. en dan die opmerkingen, lol... die hoor ik ook de hele dag, en dan vooral die verveelde blik bij de joh, en duh's.. maar het is maar een fase,moeten we maar denken, maar toch hoop ik dat die fase snel voorbij zal gaan...
    En maak je niet te druk he, het hoort er gewoon bij...
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee! Hier ook regelmatig achter het behang plakmomenten die dan verrassend gevolgd worden door hele lieve acties. het leven van een puber gaat niet over (roze) rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kan ik hier nog niet over meepraten! ;-) Wel een prachtig idee zo'n kettinkje. Ik wens je een heerlijk en rustig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik kan er (nog) niet over meepraten... gelukkig duurt het nog wat jaartjes. Mooi idee dat haarlok hangertje, ziet er super uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ken het ook.. wel heel mooi, met die haarlok.. misschien ook maar eens doen ;-) En weet je, nu haar zus in het gips zit (en waar ze dus het meeste ruzie mee maakt), is ze zo lief voor haar! Dat is dan ook weer heel leuk om te zien! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen