woensdag 9 februari 2011

♥~♥~♥ To My Love... HORSE LOVING Daughter ♥~♥~♥

Mijn dochter is een hele grote paarden fan...alles wat met paarden te maken heeft verslindt zij...dus had zij een vraag of ik voor haar niet een paarden map kon maken....nou dat heb ik gedaan...en dit is het resultaat....

Gemaakt van stof als hoes om haar huiswerk map...met klavertjes 4 ...patroon van Ingthings...Crochet happiness  Een paarden applicatie, een leren paarden hanger geknipt n.a.v een PIP paardje en een paarden rozet....

Ik en Kwatta zijn gelukkig met het resultaat!
Cinderell@

4 opmerkingen:

  1. je mag er gelukkig mee zijn, want het is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit. En dan die vogel weer op de foto, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, je dochter zal er vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cinderella,ik ben lid geworden van jou blog helemaal super!Ik heb een vraagje......woon jij in Katwijk?En doe jij mee aan een hartenswrap?Liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen