dinsdag 11 januari 2011

♥ ✿ ♥Smikkelen en smullen op een regenachtige middag.....♥ ✿ ♥

Neem een reep chocolade, hagelslag en/of sprinkels, een zakje marsmellows, sate prikker.........Smelt de chocolade...Steek een marsmellow aan een prikker...Doop in de chocolade....hagelslag of sprinkeles...Op laten stijven in de koelkast.....
Wij...mijn kleine/grote meid en ik hebben lekker zitten smikkelen...leuk om te doen en lekker makkelijk....
                                          Cinderell@ & Bibabeautje

5 opmerkingen:

  1. Zit er lekker uit en genieten voor de kinderen om dit zelf te kunnen doen. Ook leuk om voor een traktatie te gebruiken, of met roze of blauwe muisjes bij een geboorte. njummie! groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat ziet er lekker uit!! Ik ben ook druk met jouw swap, bijna klaar ;-) Ik stuur je een pb! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij wist dat ik een traktatietip nodig had!
    Misschien is dit wel leuk, zal het m,ijn zoon eens laten bekijken straks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee voor een traktatie. Of gewoon voor een regenachtige woensdagmiddag.
    Mijn zoontjes zullen hier blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen