dinsdag 28 december 2010

♥ ♥ ♥ Niet stil gezeten tijdens de kerstdagen♥ ♥ ♥

Jammer genoeg werkt het toverstokje niet voor de secret santa....want er is nog steeds niets binnen jammer genoeg...het wordt nu een secret new year.....
Maar dat mag de pret niet drukken ...ik heb heerlijk zitten haken tijdens de feestdagen en met leer het hengsel en de accessoires erop gezet .....kijk maar mee:

♥ ♥ ♥


Voering van het ruil stofje met Ingthings....is het niet geweldig?

Eindelijk een eigen label....Daar word ik blij van...

♥ ♥ ♥



Cinderell@

9 opmerkingen:

  1. Toffe tas! Lief label en die knoopjes vind ik ook al zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt zeker niet stil gezeten; wat een leuke tas alweer! En inderdaad leuke labels heb je...mag ik vragen waar je ze hebt gevonden?
    Die Secret Santa komt pas na 1 januari, omdat je al veeeeeeel te veeeeeel verwend bent deze maand (hahaha, grapje hoor)en dan heb je het 'verwen'quota voor deze maand gewoon overschreden... Ik word van al dat wachten al net zo benieuwd als jij, hoor!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah ja dat is is het soes....ik ben te verwend door jou...dat is een feit....nog even en ik kan mijn mooie agenda gaan gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je secret santa er nog niet is! Maar je tas is heel mooi en je eigen naamlabel ook!!! Zal ik maar heel gauw aan de slag gaan dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tas, mooi de combinatie van gehaakt en stof(leuke stof, ha..)en het lieve label.., goed idee!Plezier met al je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen