zondag 17 oktober 2010

kado....kado...en compassion uiltje..

Hallo allemaal even een kleine update.
Ik heb wat kleine aardigheidjes, een geheimen kussen en een uiltje voor compassion gemaakt.
Ben zo trots dat ik mijn eerste patroon heb gelezen en het uiltje heb gemaakt...Het patroon was goed te lezen en gemaakt door tamara  gemaakt...want het is het bekende uiltje voor het goede doel....
kijk je mee?
Herfst kleinigheidje voor mijn collega Lucy***

Geheimen kussen voor Roos***



Roos d'r unieke kussensloopje....gefeliciteerd en veel plezier ermee!!!***

Herfst aardigheidje voor tante Annie***

En hier mijn eerste UILTJE!!!!

Cinderell@

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allmaal!
    Die vilten figuurtjes blijven leuk en dat kussen, zeer origineel!
    Nou, knap hoor, het uiltje!!! Hartstikke leuk geworden!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi!!
    Wat leuk dat je meedoet aan de kerstswap, super!
    Je maakt ook echt hele leuke dingen!
    En wat gaaf hè...meedoen aan actie schoenendoos, fantastisch!! Doen we ieder jaar.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gemaakt!!!
    Die kussen vind ik erg leuk en idd erg orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen