donderdag 29 januari 2015

Winter cadeau


Eindelijk is de winter een feit
eindelijk is een sjaal geen overbodige luxe.....
Omdat ik daar van geniet
heb ik winter cadeautjes gemaakt.
Om de deksel van allerlei gespaarde potjes.
helemaal wit...de kleur van de winter.
Want wie van de winter droomt kan mij niet vertellen
dat hij/zij dan niet droomt van sneeuw.
Nou ik wel hoor...helder witte sneeuw.
Ultiem winter weer voor mij is sneeuw en zon....
en met dat in mijn hoofd heb ik de winter cadeautjes gehaakt.
Zonder patroon
gewoon de deksels opgemeten en rondjes gehaakt. 
Toen het rondje groot genoeg was 
heb ik er geen steek meer bij gemeerderd.
Zo kreeg ik het randje wat naar binnen trekt.
Voor het winterse effect heb ik pluizerige wol gebruikt. 
Op de boven kant sterretjes (zie hier onderaan daar het patroon van).
Als een winter sneeuwvlok en nep sneeuw in het potje met houten figuurtjes
voor het winter effect......
Het gehaakte hoesje maak ik vast met dubbelzijdig tape 
en klaar is het winter cadeau!

Cinderell@

3 opmerkingen: