woensdag 19 september 2012

OOOOeeeehhhooeee....

 Haken blijft mijn favoriete bezigheid...
Maar ik kan nog steeds geen patroon lezen..
Goed kijken en
uitproberen is mijn motto..
of  zelf maar wat doen.
 Vaak probeer ik dan het op te schrijven, 
want wie weet maak ik er nog wel een.
 Maar vaak na een tijd is het ondanks 
mijn ijverige schrijf werk 
toch weer het wiel uitvinden.
 En met vallen en opstaan 
lukt het dan toch weer...
 en dat stemt mij tevree....
... muziekdoosje voor erin.
 en vrolijk door haken maar.
 Ja en soms kom je op een punt...
hoe was het ook al weer???
 En tot nu toe is dat altijd weer goed gekomen.
Het heeft wel een beslissing voor mijn commerciële idee
op geleverd en dat is heel fijn!
 Daarom heb ik een naam gekozen waar ik
 alle kanten mee uit kan......
 Dat maakt je vast en zeker nieuwsgierig....
 toch hou ik nog even mijn mond...
 En ik heb uil ook op zijn snavel gedrukt
SSSSTTTTTttt
 Niks zeggen....
nog even geduld...
Dat vind uil niet erg.
Zij staat nog even mooi te wezen....
Cinderell@

4 opmerkingen: