vrijdag 1 juni 2012

Oeps......

Nou  dacht ik dat mijn travel groeps envelop thuis was...
maar nee
niks van dat alles
STOM
deze is van de sub ronde...
weg verassing...
Oeps....

ik ga even erop broeden
maar komt goed
zodat het alsnog verrassend is..
Sorry sub groep...
dat komt ervan als je met teveel dingen 
tegelijk bezig bent
en een nieuwe baan,
groeps leider van een travel envelop,
2 nieuwe Round Robin boekjes (een gewone en een mini)
en stiekem een boekje a la Round Robin voor mijn moedertje
wil maken
...

Wel een teken dat het weer goed gaat met me!!
Jippie ja jee.....

Over teken gesproken
houden jullie het in de gaten 
dat het teken ( die rare kriebel beestjes) tijd is!
 Bij onze arme Morris heb er afgelopen 2 dagen 
al 4 moeten verwijderen!!!!
Heel zielig...
nog zieliger is als je kind een teken beet
oploopt  ( van een besmette teek)en je hebt er geen erg in.
Dan kan hij/zij ziekte-van-lyme oplopen...
en dat is geen pretje!
Vandaar deze waarschuwing!!!
Kus
Fijn weekend
Cinderell@



3 opmerkingen:

  1. Oeps, dat soort dingen zou mij ook gebeuren... Ik zit ernstig te overwegen ook eens mee te doen met rrn, als ik in jouw groepje zou kunnen... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent druk bezig, goed teken! :)
    Heb onze hond ook beschermd, die vieze beestjes hebben 'm altijd te pakken! Fijn weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest zo lachen toen ik de foto zag.
    Had al meteen in de gaten dat je twee enveloppen door elkaar haalde. En ik zag allemaal dingen die ik in de envelop had gestopt. Dacht laat ik je toch even een mailtje sturen.
    Je bent wel lekker druk zo met al die boekjes en enveloppen!!
    Gezellig he? Ik kan er ook zo van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen