dinsdag 24 april 2012

papier tape...en een zielig hondje...

De afgelopen dagen
heb ik van alles en nog wat 
gedaan en op mijn pad gehad...
leuk en minder leuk...
een gezellig feestje...lekker wandelen
maar ook met ons nieuwe hondje 
bij de dierenarts
omdat hij zijn duimnagel
gebroken had tot het zenuwtje
en bloeden...oeijoeijoei
 
aaaaahhhhhh
zo zielig
dus moest zijn nagel eraf getrokken worden
onder verdoving

en ik wist niet dat een hondje kon gillen...
...Nu weet ik het wel
dus
nadat hij geholpen was met 2 verdovingen en antibiotica
zijn we samen lekker gaan zitten
Morris liggen (want hij was even een dagje van slag)
en ben ik zelf papier tape gaan maken

Leuk en makkelijk om te maken
Je hebt nodig:
-tissue tape
-leuk papier
-een schaar
en karton dat je in de vorm van een klosje knipt..
(Het stukje zelf gemaakte tape wikkel je eromheen)

groetjes
Cinderell@

8 opmerkingen:

  1. beterschap en een knuffel voor Morris...Ik hoop dat ie snel weer de oude is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat sneu...hopelijk gaat het nu beter.stomme vraag misschien maar wat is tissue tape?en waar kan ik dat krijgen,hihihi.X fijne dag Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die arme Morris! Verwen hem maar lekker! Leuk, die tape. Ziet er top uit op zo een kartonnetje. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!! Arme Morris! Leuk zeg, je tape! Maar ik snap het ook niet helemaal.. zijn het gekleurde zakdoekjes die je dan knipt?
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er leuk uit die tape!
    Ff een tutorial want hoe je die nu maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, zo zielig, veel beterschap voor Morris!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ach wat sneu voor je hondje!

    Ik kreeg vandaag je recept binnen....wat prachtig gemaakt, met al die zelf gemaakte tape. superleuk!
    We gaan het mooi eens proveren dit weekend. Lekker.
    En het onderste kartonnetje met tape o pde foto..volgens mij is dat degene die ik heb gekregen van je. ERG leuk!

    Dank je wel!
    Liefs Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zielig verhaal over Morris-ik zou niet goed worden.
    Star voelt al een antipathie als wij de dierenartspraktijk naderen.
    Ik hoop dat het een snel herstel heeft!!! Een hele dikke beterschapspoot van STAR & Me. En wat een knap papiertape-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen