maandag 6 februari 2012

warme voetjes dag...

Aanstaande vrijdag ( 10 februari)is het
warme truiendag...
Kachel een graadje lager in de klas
en een extra warme trui aan 
is het motto...
tegen de extra co2 uitstoot!
***
Nu bij mij warme voetjes maandag
niet omdat ik zoveel baby's 
in mijn omgeving heb
maar...
homemadepetra zag
de slofjes voor mij neefje
Niels 
en vroeg of ik ze voor haar ook
wilde maken...
Zij is zwanger van haar 2e kindje
en vandaag uitgerekend
dus ik aan de slag...
ja... en toen
raakte ik hooked on baby slofjes maken...
dus ik haakte grijze voor Petra en...
nog een aantal slofjes...
hihi
wat ik ermee ga doen????
weet ik niet zo goed
(verkopen???)
dus 
als je nog slofjes zoekt...
warme voetjes hoeven niet duur te zijn...
het is een hoog Ugg model
maar er zijn ook lage slofjes...
Ik haak vrolijk door
...dat is het enige wat mij 
een natuurlijke ontspannenheid bied
momenteel..
maar dat is een ander verhaal
en
daar ben ik met hulp heel hard mee aan het werk!
*** 
nu een bakkie en...Haken!
Oh nee...het huishouden roept ook ...
Jammer!
***
Cinderell@


8 opmerkingen:

  1. Jammer he die huishouding blehhhhhhh niks aan
    succes met je slofjes ... groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er mooi en warm uit. Gewoon negeren, die huishouding die roept!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha!!! Dus.... hooked!!
    Ze zien er prachtig uit Cinderella, ben erg benieuwd.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlieve slofjes..... en fijn dat het ook ontspanning biedt. Hoop dat het goed met je gaat!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful blog!! Love your baby booties x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank, dank, dank!! Ze zijn prachtig..... Kan niet wachten tot er daadwerkelijk voetjes in zitten :-)
    Wens je een fijne dag,
    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier nog een aan het 'therapiehaken"...
    succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Zo ben ik weer aan het breien. Heerlijk op de bank onder een warme deken.

    BeantwoordenVerwijderen