vrijdag 1 april 2011

♥♥♥ ~♥♥♥

 Eerst een berichtje tussen mijn zelf gemaakte schriften....
is het bericht van ing-things ....
die haar wereld afgelopen dagen in scherven uit een zag vallen...
Dat heeft me geraakt...
maakte mij bang dat ze zou stoppen met bloggen...
gelukkig niet...
Zij was de eerste waar ik mijn gekoesterde schortje won toen ik afgelopen augustus2010...
begon met bloggen...
Zij heeft mij geinspireerd....ideeën gegeven en vele ruiltjes mee laten doen...
Ik hoop en wens dat zij de kracht en de moed heeft...
haar scherven op te rapen....
Sterkte Ingrid !!!

 Mijn eigen gemaakte schrifjes...
met allerlei papiertjes......
insteek mapjes en kaarten, plaatjes enz ...
Wat een schat  aan mooie dingen...
 Wie wat bewaard...heeft wat...
...
 Met dank aan de round robin envelop...
wat mij een schat aan inspiratie heeft op geleverd ...
Thanx...



Mooi en zo leuk om zelf te maken...
in elkaar gestikt met de naai machine...
Wat even oefenen was want sommige bladzijden gleden weg..
waren te glad...
maar ik ben best tevreden met het...
resultaat!
en dan dit.....
 Officiële visite kaartjes...
Wat een cadeau....met dank aan mijn lieve moesje!!!
Thanx
 Wauw een doos vol...
echt te gek!
en een stempel...en een mooi ijzer doosje
om mijn kaartjes in te bewaren...
 wat een rijkdom......
cinderell@

5 opmerkingen:

  1. Lief dat kaarsjeshart voor je vader.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch weer verwend, meid. Maar af en toe (en zeker als je ziek bent) mag dat ook wel.
    Leuke kaartjes!
    En ondanks het feit dat je zelf ook een moeilijke tijd doormaakt leef je dan altijd mee met anderen en dat bewonder ik echt aan je!
    Een jaartje verder...heel veel sterkte de komende tijd....

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!! Wat een leuke dingen allemaal!!!
    Dat boekje....GEWELDIG! Ik ben ook al een tijdje bezig (wel heel dik, maar nog niet vol!!!
    Prachtige kaartjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen