vrijdag 28 januari 2011

Wat zie ik nou......

Ik zie opeens dat er al 75 volgers van mijn blog zijn....BEDANKT! Toen ik startte met bloggen wist ik niet zo goed wat ik en hoe ik het moest doen....Ben er koud in gesprongen.
We hadden net mijn lieve papa verloren ...complicaties bij een operatie...gelukkig heeft hij er weinig van gemerkt...wij des temeer. Zo had ik hem nog aan de telefoon...en zo werd hij in een kunstmatig coma gebracht en over gebracht naar Gent.....Afscheid hebben we niet kunnen nemen...en dat is hard! Zeker omdat hij altijd zo vol leven en aanwezig was in ons midden....Lieve Pa, fantastische Opa, broer, schoonbroer,oom,vriend.....
Dus om afleiding te hebben en een eigen wereld ben ik gaan bloggen..... dat is mijn uitlaat klep geworden...en zie nu het getal 75 volgers...TOP!....
Dat is een rede om weer iets weg te gaan geven vinden DODO en ik....dus dit bericht wordt vervolgd!!!
Blijf kijken...........en lezen.......want ik zit al te broeden op wat het gaat worden.....
FIJN WEEKEND!                                    Cinderell@/DODO 


3 opmerkingen:

  1. vijf-en-zeventig-maal gefeliciteerd. Wat fijn dat creativiteit zo'n uitlaadklep en steun kan zijn! Ik herken dat even in je eigen wereldje wel! Ga zo door! *noflik* weekend! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé, zo ongeveer ben ik ook mijn blog begonnen, Mijn Moeder was terminaal en onlangs ook overleden. ik Zocht ook een uitlaatklepje.
    Proficiat met zo een mooie blog en de vele volgers ervan.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 75 volgers!
    Ik volg je trouw!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen