maandag 3 januari 2011

Een late bestelling....sint en ♥ ✿ ♥ Ik geef wat weg!!!♥ ✿ ♥Cinderell@

Zelf gemaakte verpakking voor de magneetjes...
Bij mij op naai cursus zit Nanne en Nanne spaart magneetjes....Nu had zij een mooie kerst magneet gekregen en die hing op haar magneet bord...te pronken...zegt haar zoontje...ja leuk hoor mama maar nu missen we toch echt sinterklaas....Ja dat klopt. Dus vroeg Nanne  aan mij: jij maakt toch van die leuke scrabble hangertjes Cin...kun je geen sint magneetje voor mij maken en zeg maar wat het kost....Nu weet ik dat zij een verzameling postzakken heeft...en daar heb ik stiekem een oogje op... dat vertelde ik haar ook...nou dan ruilen we toch....Yes swappen!!!!... als ik ook zwarte piet erbij deed wilde ze met me ruilen....jippie! Dit zijn ze dan morgen gaan ze naar Nanne...
Cinderell@

1 opmerking:

  1. Hallo,kreeg je al een adres binnen voor de hartenruil,ik krijg telkens je mail terug.
    AUB mail me

    BeantwoordenVerwijderen