maandag 13 december 2010

Er is een winnaar...........

Er is een winnaar mijn kleine/grote meid heeft geholpen met loten op papier...we hebben alle namen willekeurig genummerd en mijn meisje heeft een nummer gekozen zonder de namen te lezen en de winnaar is

.............................................................Boem reteketet................................................................................

....................................................................♥Stipje♥...............................................................................!!!

in mijn lijst....STIP.....maar met aanklikken kom ik op ♥Stipje♥......!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

 Ook heb ik nog een kerst cadeautje gemaakt voor mijn collega....haken, haken, haken...Granny squares geloof ik dat het heet. Kijk maar mee......


Gelukt een hoesje voor een tissue boxen goed gelukt al zeg ik het zelf.............Hopelijk vindt mijn collega dat ook...                                                                     Cinderell@

3 opmerkingen:

  1. sapperdeflap dat is nog eens een verassing.
    wat super leuk zeg.
    en wat een leuke dingen weer op je blog zeg.
    ik ben echt veelste lang niet meer langs geweest.
    ik ga even lekker met me bakkie koffie al je posten langs.
    liefs en knuffies Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margarita, VAN HARTE.
    Je valt van de en verassing in de andere.
    Geniet er maar lekker van.
    Leuke blog he?!
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor de winnaar, ik ben echt wel een tikkeltje jaloers, Hihi.
    De tissuedooshoes is ook heel leuk geworden.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen