zondag 7 november 2010

Deze zondag gaf mij: "De kroon op mijn werk!!!...."

Zo, vandaag was onze dag om de familie te ontvangen met koffie/thee,limo,koek,een borreltje en een hartig hapje.Het is altijd druk en gezellig...5 rond rennende (kruipende) kindjes...speelgoed, kleurtjes, papiertjes en plakband overal....ja want er wordt gekleurd,geknipt en gevouwen....en dit keer de laptop van mij erbij...want ik heb sinds kort mijn eigen mini laptop en dat is voor iedereen erg interessant...laat je blog een zien...en je moeders huis staat toch ook te koop, laat eens even de foto's zien....heel gezellig allemaal en op- eens is het stil....oei, oei, tante Cindy wat is dat....het hoesje van de laptop is een unicum...een MONSTER ja....een laptop monster...Dat is leuk!!!!...gilt een van de kinderen....een MONSTER...een lief laptop MONSTER!!! Die is mooi!!!....Wat wil je nog meer...DIT IS DE KROON OP MIJN WERK dat snap je zeker wel!!!



Iedereen weg...even bloggen...
Cinderell@






Geen opmerkingen:

Een reactie posten