woensdag 27 oktober 2010

Ohhh kom er eens kijken....

Net thuis gekomen uit mijn werk en de tennisles van mijn dochter....ligt er en briefje er is een pakketje bij de buren afgeleverd.....oooohhhhh spannend en ja hoor de Slovs....Ze zijn binnen!!!!
WAUW...


Daar zijn ze dan echt...

Eerst even passen...en ja hoor lekkere warme pootjes...

En ze zijn FANTASTISCH!! en ze passen....JIPPIE!!!! Mooi verpakt....zo ecologisch en neutraal...echt prachtig...!!!!!
BEDANKT!! HISKIA VAN KLEINE ZAKEN!!!!
Omdat ik het zo'n mooi cadeau vind heb ik voor Hiskia's kleine prinsesje een goude oude gestuurt voor haar letterdoos in haar nieuwe kamer (want ze zijn net verhuisd)
Hier een kiekje van Isa's kleinigheidje:

Een stenen knorretje...uit de oude doos...hopelijk is hij nog heel...daarom een klein knorretje gebreid...

Wan een gebreid knorretje kan niet stuk!

Mooi ingepakt in een tafelzeil zelf gemaakte enveloppe..
Hoe zou Isis ze vinden???
Cinderell@

4 opmerkingen:

  1. ik zeg jabedabedoeee dat is nog eens een thuis komer.
    o meis wat ben je verwent.
    heel veel liefs margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi staan ze zeg!! leuk het berichtje!! en zo leuk om te zien wat je isis hebt opgestuurd!! moet nog even wachten tot de post uit NL onze kant op komt, maar alvast ontzettend bedankt zeg!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi! Wat maak jij een leuke dingen zeg!
    Ik wil je graag volgen, alleen als ik op volgen klik, doet ie het niet.
    Ik probeer het straks nog een keer.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa! het is gelukt! Ik ben je 24e volger.
    Leuk dat je juf bent. Aan welke groep geef je les? Misschien vraag ik nog eens om advies.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen