dinsdag 26 oktober 2010

Kringloop vondsten en...wat speelgoed van mij....

Deze mooie violiste stond bij de kringloop op een tafel tussen allerlei reut...op mij te wachten....
Is ze niet schattig????Ze is een muziekdoosje met een heel lief muziekje...

En verder na wat zoeken vond ik ook nog deze boekjes....ze zijn erg leuk vooral het borduren met plezier van ariadne....heerlijk om inspiratie op te doen...ben de hele middag al patroontjes aan het over tekenen ....heerlijk!



En deze vond ik op de zolder van de tuinkamer bij mama...mijn knikkerbaan wat heb ik hier mee gespeeld vroeger toen ik zelf nog een kleine meid was....en wat schetst mijn verbazing mijn kleine, grote meid is er continue mee bezig...ook zij vindt hem geweldig...een goude vondst dus...maar de mooiste vondst op de zolder was:-----------:)
SCHAAPJE mijn knuffeltje...ik was altijd heel zuinig op hem omdat hij zo lief en mooi eruit ziet...nu staat hij weer bij mij thuis...wat een schatje niet???
Cinderell@

1 opmerking:

  1. Helemaal leuk dat ik jou gevonden heb......ben er lang mee bezig geweest!Wilde een beetje een idee krijgen voor wat voor type ik een hart ging maken.Maar de tijd ging dringen en ben dus een tijdje geleden begonnen,en hij is af!Ik stuur het hart zo snel mogelijk op!liefs

    BeantwoordenVerwijderen