vrijdag 1 oktober 2010

Creatief bezig zijn .....met oud serviesgoed****

Momenteel ben ik bezig met oud serviesgoed, kopjes,schoteltjes...bordjes enz...erg leuk om te doen...
Eerst verzamelen en dan stapelen...kijken of het bij elkaar past of het goed stapelt...enz enz Het houd je wel even bezig maar hier alvast een resultaat...ben zoooooo trots...en er volgt nog meer...
Ben je geinteresseerd in een appart cadeautje voor de komende feestdagen en wil je de show stelen...ik ben van plan ze ook te verkopen...mail me maar als je interesse hebt creative-wereld@hotmail.nl
(alleen verzenden= moeilijk...)prijzen zullen via de mail gegeven worden...want wil je een etagere kaal of met assesoires.....

mijn eerste servies etagere***


Er zal spoedig meer volgen want...................................................................................



Work in process****
Cinderella***

1 opmerking:

  1. Helemaal geweldig! Ik heb net met kasten leeg te maken al het oude serviesgeod van mijn grotouders op zolder gezet (tja, de luiers en slabbers moeten ergens kwijt natuurlijk). Maar nu weet ik wat ik ermee kan doen :-p Superidee zeg! Leuk gehaakt, die cupcakes trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen