maandag 23 augustus 2010

Mijn eerste kennismaking met het bloggen.

Hallo Bog-wereld,

Vandaag heb ik de stoute schoenen aan getrokken en heb ik eindelijk een blog aangemaakt ...dat wilde ik al een hele tijd maar durfde niet goed, nu vandaag wel. Dus dat wordt oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Ben benieuwd of het me lukt. Ach, hyves is ook gelukt dus waarom zou ik dit dan niet eigen kunnen maken.
Om te beginnen zal ik me even voorstellen : Ik ben Cinderell@ een creative geest die vaak bezig met van alles. Ook sta ik al jaren voor de klas op een basisschool, eerst fulltime en nu al jaren partime.
Ik geniet ervan om allerlei blogs te lezen en daar weer inspiratie op te doen voor mjn eigen projecten.
Vaak vergeet ik zelf foto's te maken van de dingen die ik maak, daar zal verandering in moeten komen want dat is nou juist het leukste om te laten zien aan anderen.

Ik krijg zo vaak de vraag ...laat eens wat zien Cin....of ohhh dat wil ik ook ....heb je een site waarop ik kan kijken????
(love you!***)(mijn gepimpte kroonluchter)

Dus bij deze Cinderell@'s creative wereld.......!

Je zult heel veel hartjes vinden want daar ben ik helemaal weg van!

(zeephanger)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten